tisdag 29 april 2014

Bra dag!

Så här blev jag i håret efter frissan...

Ca 1 dm kortare och nu äntligen känner jag mig bekväm med utsläppt igen! 

Vi åkte alltså till Kd på eftermiddagen och det har gått jättebra! Olle hade skrikfest när jag käkade lunch så han fick sitta i knät tills han lugnade ner sig. Det var nog det enda som jag blev lite svettig av, allt annat flöt på fint.

Vi stannade till hos Malin ett par timmar i väntan på att farmors buss skulle komma, och lyckades knäppa många kort på småttingarna ihop:)







Det har varit riktigt skönt att komma hemifrån idag. Vi har haft många dagar hemma nu så lite miljöombyte var nog nödvändigt:) 


Nu har vi farmor här i några dagar och jag gissar att har hon inte nån av hundarna i knät så sitter hon nog med Olle i famnen :)


7 kommentarer:

  1. Ooooh what a beautiful lady... you look great and Olle and Olivia are so cute. Nice to see Grandma with Olle in her arms :) everything is so calm. Big hugs

    SvaraRadera
  2. Ooooh what a beautiful lady... you look great and Olle and Olivia are so cute. Nice to see Grandma with Olle in her arms :) everything is so calm. Big hugs

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thanks Monique:) Hope all is good with you. Peter and Victor also says hi:)

      Radera
  3. Det blev ju mycke snyggt!
    Fina bilder på kusinerna:)
    Hälsa farmor: Kram Lena

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Lena:) Jag ska hälsa farmor.

      Radera
  4. Ja, Maria fin frisyr, jag måste också klippa mig. Lyckliga farmor och Olle att få
    vara i varandras famn. Kramar och fin helg nu önskar
    Ulla och Sven

    SvaraRadera
  5. Vilken snygg morsa! Så kul att ha besök av din farmor. Hoppas ni får härliga dagar tillsammans :) Må så gott allesammans och sötisen Olle lär väl ha fullt upp att gå från famn till famn. Kram Ida

    SvaraRadera