torsdag 8 mars 2012

Julias rygg- del 456...



.....ja, kanske inte riktigt, men det här börjar kännas som en riktigt dålig följetång. Vissa dagar är det bättre, andra dagar sämre. De två senaste dagarna har varit sämre. När jag kommer hem från jobbet ligger hon och kvider på golvet av smärta. När jag frågar hur ont det gör på en skala från 1-10 får jag svaret 100!



Igår kände jag att vi måste få hjälp att reda ut vad detta egentligen är. Muskelinflammation känns inte rätt, hon har ju full rörlighet och är inte stel eller speciellt öm. Det bara värker-hela tiden. På rasterna i skolan har hon mest suttit på trappen och tittat på när de andra leker. Hemma sitter hon framför TVn och vill inte göra något. Tyst, inåtvänd och lessen.
Min fina glada Julia- jag vill att du kommer tillbaks!

Jag ringde rådgivningen och fick rådet att åka till akuten på Torby lasarett. Där tog de blodprover och pratade ganska länge med oss. Men proverna visade inget. Så idag ska vi tillbaks på ett ultraljud av buk & rygg. Nu ger jag mig inte- hon ska bli bra och vi ska ha reda på vad det är som gör så ont!

1 kommentar:

  1. Oj, oj... hoppas verkligen hon blir bra. Kram till dig och din fina familj!

    SvaraRadera