måndag 26 mars 2012

Förlåt...



...för usel uppdatering de senaste veckorna.
Det finns helt enkelt ingen tid eller ork att skriva något.
För er som undrar så är Julia inte bra än, och vi vet ännu inte vad det är för elände hon lider av.
Nu är vi inne på 7:e veckan med smärstillande och effekten av Ipren och Panodil börjar avta mer & mer, så idag har vi fått citodon tabletter utskrivna.
De senaste nätterna har varit hemska för henne, och just nu önskar jag bara en endaste sak. Att hon får bli frisk, att hon slipper ha ont, och att både hon och vi får sova ordentligt.

Livet känns allt annat än glatt och rosenskimrande sådana här dagar. Så därför återkommer jag när jag har något roligare att skriva om.

Kram så länge!

1 kommentar:

  1. Vad jag önskar Julia tillfrisknande och att slippa ha ont. Utan att själv ha barn, så kan jag bara föreställa mig vad ni som föräldrar känner. Det kan inte vara lätt att se sitt barn ha ont, nej, usch... Kramar till dig och familjen!

    SvaraRadera