fredag 12 februari 2010

Som jag letat...

skidor den här veckan. Och det verkar jag inte ha varit ensam om! Varenda annonns jag ringt på har redan varit såld...tills idag. Jag fick äntligen napp på ett par fina Salomon skidor och pjäxor till Julia uppe i Umeå. Lite långt att åka och hämta bara...tur att Bussgods finns med sina humana priser på frakter! Och jag ger inte upp! Jag ska ha tag på ett par till Victor också.

Madde på jobbet var så gullig och lånade ut sin lillasysters skidor till Victor, så nu har han också fått blodad tand. Han tycker det är lika roligt som Julia. Igår kväll var de bort till skolan där det dragits upp skidspår. Och de åkte ända till halv nio på kvällen. Så när de kom in tillbaka var det bara att stoppa ner två nyrastade ungar med friska rosor på kinderna i sängen. Och så sov de gott hela natten.
Det är faktiskt härligt att vi äntligen har fått en ordentlig vinter!
Jag kanske skulle leta skidor till mig också...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar