tisdag 2 februari 2010

Här är....

anledningen till att jag är less....



Jag är nu nästan" rökfri.

Det är skönt!

Samtidigt som jag ibland kan känna att det är något som fattas mig.
Det var liksom bara SÅ jag att röka. Fast samtidigt inte...
Jag både vill och inte vill.

Låter det schitzo? Bra, då låter det som jag känner mig ibland!
Men jag vet att jag gör rätt som slutar. Och håller jag bara i liiiite till så är jag HELT och hållet ICKERÖKARE!

Numer smyger jag iväg och tar en lite puff ibland. Men bara ibland. Bara högst en gång om dagen. Inte mer. Och snart ska den där lilla puffen också bort.

Då kan jag gå omkring och vara stolt över min bedrift. Kanske påpeka för någon som röker att "herregud, RÖKER DU!!! Vet du inte att det är farligt??? Du har inte funderat på att sluta? Det gjorde jag och det var JÄTTELÄTT!" Hehehe

Om någon är intresserad över Peters nikotinstatus så har han kommit till LEVEL 2. Alltså den när man är mogen att ta bort plåstret och stå ut en hel dag. Riktigt där är inte jag, inte än. Men snart=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar