fredag 26 februari 2010

En solskenshistoria




Den här lilla manicken- en mobilpenna till min Satio mobil- har vållat mig en del huvudbry den senast veckan.
Den försvann förra lördagen. Och när jag upptäckte att den var borta hade vi redan hunnit besöka stallet och en del affärer i Sunne.
Så jag kontaktade några av affärerna- men nej, ingen hade sett till den.
Jag ringde Telia och Expert för att köpa en ny, men de kunde tyvärr inte sälja den som reservdel...

Men idag tog jag en chansning och åkte till stallet. Och där hade en kille hittat den i spånet inne hos en häst jag tränsat av.
Så jag återfick den mot att jag visade hur den fungerade. Och han var nog lika nöjd som jag, för han hade funderat en hel del på vad det var för något han hittat.

Snacka om tur!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar