tisdag 9 februari 2010

Skidor, skidor

NU, har mina barn kommit på att det är kul med längdskidor...
Eftersom vi inte har skidor någon av oss i familjen, så blir det ju aldrig av att barnen åkt heller. Men den här veckan i skolan så har det varit tema skidor, och Julia är helsåld.
Hon vill ha skidor- NU!
Så ikväll har jag surfat runt och letat på nätet. Och några nya skidor blir det inte tal på! Herregud! minst 2500 får man punga ut med då, och det passar inte min ekonomi just nu. Jag hade snarare tänkt mig något billigt på Blocket. Men det visade sig vara svårare än jag trodde... Varenda annons var redan såld, eller tingad.
Men jag ger mig inte.
Vill barnen åka skidor, så ska de få åka skidor.
Jag ska finkamma hela cybervärlden på skid & pjäx annonser imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar