torsdag 25 juni 2015

Tvällen...

Nu glömde jag visst att ta bilder utomhus från Tvällen, men för er som inte har en aning om vad detta är för ställe kan jag berätta att det är en gammal restaurang som ligger i ett rött stort värdshus "in the middle of nowhere..." Vilt är deras specialité men de har också supergott kött och fisk. Allt ser precis ut som det alltid har gjort och maten som inte ändrat sig mycket genom åren smakar lika gott varenda gång!
Jag tror det är därför det är så mysigt att åka dit:)
Peters syster Gunilla jobbade och servade oss så fint.
Alla var mer ön mötta och nöjda när vi åkte hem mot Sunne igen:)









1 kommentar:

  1. Victor STORT, STORT GRATTIS så hr i efterskott, jag har inte glömt dig/er
    men min dator "paja" och så mina läsglasögon, ja ja då blir man hjälplös, Lennart var i Sockholm men idag har han varit här och ordnat datorn, Ha det nu bra allesammans. Kram från Ulla

    SvaraRadera