måndag 1 juni 2015

Mors dag...


Blev ni firade ordentligt igår ni som är mammor?
Här hemma uteblev festligheterna kan man kanske säga, av naturliga själ, men jag fick ett presentkort på Living av mina grabbar ( som jag antar att P varit med och "sponsrat"). 

Kvällen blev iallafall riktigt mysig när vi åkte till mamma på en sen fika eftersom hon jobbat hela dagen. Kaffe på balkongen i solen med gofika, och sen passade vi på att se finalen av mästarnas mästare eftersom vi inte kan se tv hemma.
Fina fina mamma, tack för att du finns!






Innan vi åkte hem plockade jag o Victor en varsin bukett med liljekonvaljer. Han plockade en till Julia och jag en till köksbänken. Nu luktar det så gott så gott i hela köket!



Idag har jag äntligen fått lite mer surf till mobilen så nu känner jag mig inte fullt så avskuren från omvärlden längre :)







2 kommentarer:

  1. Det va mysigt och ha er hemma på mors dag.Tack för den fina duken och rosorna,ni satte guldkant på min dag.Kram mamma

    SvaraRadera
  2. Jag fira mors dag på Hammarö, Lennart hämta mig, samtidigt fira vi Kia som
    fyllde år 1/6 och deras silverbröllopsdag som var 2/6. Duktiga Olle gör iordning
    Pixis dasspåsar. Kram till er alla från Ulla

    SvaraRadera