söndag 14 juni 2015

Sneakpeak lägenheten...


Nu börjar min lägenhet arta sig och sovrummen är nästan klara! Sen den förra hyresgästen flyttade ut så kan man nog säga att hela lägenheten  får sig ett rejält skönhetslyft! Fram kommer fina trägolv som var gömda bakom mörka laminatgolv, och alla rum får nya fina tapeter, nymålade element osv. Ni kommer givetvis få en visning när jag är ordentligt på plats, men ville visa er en liten sneakpeak också...

I det här randiga rummet ska Victor bo.

Och jag själv har valt en blommig tapet som ska matchas med pudriga rosa gardiner och kuddar på sängen. Känns kul att få välja något riktigt "tjejigt" nu när jag inte ska anpassa mig efter någon annans smak:)

1 kommentar:

  1. Fint! Ser ut att vara en mysig lägenhet. Kramar /Anna-Karin L.

    SvaraRadera