torsdag 18 mars 2010

Skidtur

Äntligen kom jag och Julia iväg på en liten skidtur. Vi åkte till Golfbanan där de dragit fina spår, som dock var lite isiga.

Mina nya skidor och pjäxor, köpta begagnade men i nyskick!



Lite nervöst innan start...jag har inte åkt på över 20 år...



Julia tog täten och det märks att hon åkt mycket skidor i vinter. Hon börjar få in snitsen nu!



Eller... ärligt talat så låg vi och skrattade mer än vad vi åkte skidor...det var omöjligt att stå på benen i de isiga spåren i nerförsbackarna. Tack gode gud för att jag inte bröt mina ben säger jag bara!



Fin utsikt från skidspåret över Fryken



Mörkret föll snabbt, och vi var tvugna att avbryta vår lilla tur, men i helgen ska vi packa lite fika och åka en längre tur i eljusspåret.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar