lördag 12 juli 2014

Lördag em...

Hej på er!
Vad gör ni i värmen? Hoppas ni har semester och ligger i någon varm sjö och guppar:)
Själv är jag ensam hemma idag. Peter är på V75 tävlingar i Årjäng hela dagen och Victor är som vanligt ute med sina kompisar. Idag på vattenlandet. 
Jag och Olle är på hemmaplan och tar det lugnt. Hans öga är bättre men jag tror han har en liten liten förkylning i kroppen. Han är lite rosslig och så nyser han en del. Förövrigt är han i toppform!
Just nu sover han middag och jag passar på att få lite sol på näsan, och läser tidningar ute i gräset. 


Ganska skönt med egentid faktiskt och bara vara själv ett tag. Ladda om lite.



3 kommentarer:

  1. Hej hej! Vilken ljuvlig sommar vi har! Skönt att du får lite egentid när Olle sover!
    Jag o min familj badar väldigt mycket i mina föräldrars pool ( de har en riktig pool) så vi orkar inte göra så mycket mer! Vi njuter bara av att ta det lugnt på mornar och så. Ha det så bra! Kram JM

    SvaraRadera
  2. Ja idag har det varit ännu en varm o skön dag. Efter en heldag i Malvika så var vi ju upp o "pallade" blommor hos er :) Tack så mycket nu står flädern i matkällaren o gottar till sig. Stor han blir Olle.. ja o Victor också förstås ;) Kram från Ida m familj.

    SvaraRadera
  3. Hoppas saften blir bra Ida! Och vill du ha fler blommor så går det nog att få ihop till några satser till i några dar till. Bara att komma o plocka:)

    SvaraRadera