söndag 27 november 2011

Shopping i Karlstad på 1:a advent


Åhhh, vilken beslutsångest jag hade i morse...
Stanna hemma och gå o dra runt hela dan i myskläder och verkligen njuta av en dag utan måsten. Läsa klart en bra bok och se "ikapp" det jag missat på TV.

Eller följa med övriga familjen till Karlstad och se på när Victor spelade i LLA arena.
Mamma hjärtat vann tillslut, och jag skippade mysdagen hemma, och hade istället en riktigt mysig dag på stan med Julia.
Vi har tokshoppat julklappar, och ätit en mysig långlunch på min morbrors matställe MaChe.
Julia åt det hon alltid äter där, Pasta Pesto.
Själv tog jag en grillad kyckling macka med en sallad till.
Och sen rundade vi av det hela med ett besök i ishallen, där Sunne tyvärr fick stryk med 4-1:(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar