tisdag 8 november 2011

Bra dag...:)




Den här lilla färgglada manicken dök upp med posten idag till jobbet! Den ultimata lyxen för en kontors råtta som jag! En postit dispenser- i rosa!
Nu blev det genast mycket roligare att jobba, och att få skicka ut rosa lappar till verkstadsgubbarna förgyller min dag:)


För övrigt så skiner solen här i Sunne idag, vilket den inte gjort på över en hel vecka! Det är nästan så att det sticker i ögonen.
Så här ser det ut när solen skiner in i mitt kontor som har söderfönster.
Önskar att det gick att putsa fönstren...men rutorna är ihopskruvade, och det är mååånga års smuts som sitter där mellan rutorna och retar mig...Nåja, jag får stå ut ett år till, sen får jag heeelt nya kontorsfönster:)



Dagarna blir kortare och kortare, och det är mörkt när jag far till jobbet på morgonen, och det är mörkt när jag kommer hem. Och det här med mörkret tycker jag blir jobbigare och jobbigare för varje år. När jag var yngre så brydde jag mig inte alls lika mycket, men nu säger hela kroppen ifrån. Den vill ha sol & värme. Inte kyla och mörker!
Jag tror det är dax att boka en resa till varmare breddgrader!
Men tills dess njuter jag av solen som skiner idag.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar