onsdag 16 november 2011

Hejsan alla!

Oj, oj. Nu gick det så där lång tid mellan inläggen igen. Så lång tid som jag har lovat mig själv att det inte ska ta! Lovar bot & bättring:)

Men iallafall så kommer här en quick report av vad som hänt sen sist...

Jag började förra veckan med att följa statusen på mina gamla jobbarkompisar Lena & Maddes bloggar.
Madde jobbar på Tentipi kontoret i Sunne, och Lena jobbar i Arvidsjaur, och anledningen till att jag stalkade deras bloggar var att de skulle ha en träff med all personal från bägge kontoren. Gissa om jag var avis! Om det är något jag saknar från Tentipi så är det alla galna grejer som vi hittade på!
Den här gången skulle de sova ute i tält vid en älv!!! Åhhh, det lät så mysigt, och jag önskade att jag hade fått vara med. Men nu har jag bytt jobb, och då får jag läsa om vad de håller på med för kul istället...

För övrigt hände inte så mycket mer under förra veckan eller den här veckan heller för den delen...Det är mycket häst just nu. Julia rider in en Shettis med en kompis, och på det har hon dubbla pass på tisdagar i "vanliga" ridskolan. Hon har uppdaterat sin förut så långa önskelista till tomten, och kortat ner den till EN endast sak. Och vad det är kan ni säkert gissa er till...:thumbsup: Dax att börja spela på lotto snart tror jag minsann. ANnars kommer den här tjejen att få en trist julafton!

Jag har också provat på ett nytt träningspass som heter Express 18, som varade just i 18 minuter, och under den korta tiden så trodde jag att jag skulle dö! Helt galet jobbigt, och jag tror jag sträckte mig i en magmuskel, för jag har haft småont sen dess. Gör ont varje gång jag sträcker ut, eller hostar till.

Helgen var vi hemma hela familjen och pysslade i trädgården och rensade undan det sista inför vintern.

Vintern som för övrigt GÄRNA får komma nu.
Jag är så trött på mörker, höstrusk & dimma, och vill mer än gärna ha en sisådär 10 cm nysnö, lite sol på en klarblå himmel, och gärna lite rimfrost också. Det är väl inte för mycket begärt?;)


1 kommentar:

  1. Jag skulle gärna tälta i vargskogar... Du följer väl med om jag dyker upp i Sunne för ett sånt äventyr? Kram!

    SvaraRadera