tisdag 4 januari 2011

Och så här blev det....

Jag överlevde IKEA turen förra veckan, där jag BARA fick handla för jobbets räkning, och inget till mig själv...mycket tack vare Julia som var med som moralsikt stöd.
Hon är ju hemma och har jullov, och dagarna kan bli lite väl långa för henne ibland, så då fick hon alltså följa med mammsen på shopping istället för att sitta hemma och slöa.

Lite köttbullar och mos smakade gott. By the way- herregud vilka billiga luncer man kan äta på IKEA. Vi åt köttbullar och tog en varsin god efterrätt för 56.-....





Och efter lite knåpande hemma i helgen framför symaskinen har vårt nya kontor fått gardiner i fönstren. Riktigt bra blev det!





Jag har kontollerat mina pelargoner som fått sin vintervila på lagret, och de flesta verkar ha överlevt. Några har fått fnatt och börjat blomma redan...




På kontoret har vi fått en välbehövlig förstärkning i form av Madde! Hon gör ett gästspel här i Sunne några dagar för att trimma upp telefon rösten, för att sedan jobba hemifrån Forshaga på eftermiddagarna ett tag framöver...till hösten hoppas vi få tillbaka henne på heltid igen.

Och så här glad blev Madde när hon fick äta skräpmat från Pizzeria Sunne igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar