tisdag 28 december 2010

Mellandag...

Tisdag idag, och en helt vanlig mellandag...

Eftersom mian semester och komp dagar är starkt övertrasserade efter semestern är jag åter på jobbet, och har börjat infinna mig i vardagslunken igen...det blir tidiga morgnar och tidiga kvällar för att orka med allt som har med jobbet att göra...och ska jag vara ärlig så är det SKÖNT att vara tillbaka på jobbet igen. Det kan ha att göra med att vi flyttat vårat kontor en våning/trappa ner och fått allt renoverat och fräscht. Och nya fina miljöer är bra för sinnet. Och så är det alltid roligt att träffa mina fina kollegor. Utan dem skulle jobbet inte vara lika stimulerande=)
Och det verkar som om stora delar av Sverige är lediga just i mellandagarna, för telefonen är ovanligt tyst de här dagarna, och inte kommer det speciellt mycket mail heller...
men det passar oss ganska bra, för då hinner vi ta reda på allt som blir efter en flytt. Vi rensar papper, sätter upp saker på väggarna, ja piffar i största allmänhet.

Och imorgon ska jag åka till IKEA i Karlstad för att inhandla gardinstänger, tyg och lite nya kontors saker som kommer att förgylla jobblivet ytterligare.

Tjingeling så länge=)

1 kommentar:

  1. På måndag kommer jag, lääääängtar så jättemycket efter er!!!

    SvaraRadera