söndag 26 december 2010

God Jul

En liten julhälsning till alla som läser kommer här.

Här hemma hos oss blev det en annorlunda jul. Min farmor har varit här, och det är första gången vi firar jul ihop på 23 år. Det har varit riktigt mysigt att ha henne här. Hon hade lagt in olika sillar, bakat massa gott bröd och goda kakor åt oss.

Victor fick magsjuka natten till julafton, så handspriten har varit hårdvaluta här i huset. Hittills har vi andra klarat oss.
Min tappra släkt- mamma, syrran och brorsan vågade sig ändå hit och vi fick en mysig julafton iallafall.
Victor låg och sov mestadelen av dagen, och kom bara ner för att göra oss sällskap under julklappsutelningen.

Och tydligen hade jag varit snäll i år. Jag fick riktigt fina julklappar. En köttkvarn av Farmor, så jag kan göra egen julkorv. Armband av Peter. En fin tavla av mamma, och av syrran fick jag bla en fin duk.

1 kommentar:

  1. DET VA SÅ MYSIGT OCH TREVLIGT ATT VARA HOS ER PÅ JULAFTON. HÄRLIGT ATT HA ALLA MINA 3 UNDERBARA BARN OCH BARNBARNEN SAMLADE PÅ JUL. OCH HELA HELGEN BARA MYSTE VI, OCH UMGICKS OCH HADE TREVLIGT. GOD MAT HOS ER OCH HÄRLIG TOMTE SOM KOM MED SÅ MYCKET FINA JULKLAPPAR.

    MÅNGA KRAMAR MIN GOA DOTTER LOVE YOU MAMMA

    SvaraRadera