söndag 5 december 2010

Sista fixet innan avfärd...

Nu börjar det närma sig avresa och jag har tusen tankar i huvudet som snurrar runt, runt.
Dels rör tankarna jobbet, där jag funderar på om jag verkligen gjort allt jag skulle innan den långa ledigheten, och dels rör de resan. Att resa till ett nytt ställe är faktiskt lite pirrigt...

Nu har vi gjort det vi kan för att förbereda julen här hemma. Huset är städat och Peter har tagit reda på typ 2 kubik styktvätt=)


Resväskorna är packade, men jag tror jag får packa ur liiite ur min...den väger 20 kilo, och då är det BARA kläder.

Datorn följer med på resan, men jag är osäker på om det finns trådlöst internetpå hotellet. Om det finns, så kommer jag säkert att lägga upp några bilder. Annars får ni hålla er tills jag kommer hem igen.

Hasta la vista!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar