fredag 14 januari 2011

Fredag eftermiddag

Januari börjar dra sig mot februari och det märks på ljuset...Länge länge har jag suttit på jobbet och suckat för att det är mörkt innan jag går hem för dagen.

Men- idag är det annorlunda för det är fredag. Och fredagar slutar vi halv fyra. Jag vet- det är superlyxigt. Och alltså är det ljust när jag går hem. Men ljuset börjar även dröja sig kvar de andra dagarna när jag inte slutar tidigt.

Alltså går vi mot ljusare och härligare tider!

Jag börjar faktiskt bli sugen på att börja så fröer igen. För er som läst ett tag så skrev jag förra året så här och så här och så här. Och oj vad glad jag blev när jag satt och bläddrade bakåt i bloggen. Jag inser att det är ju sbnart vår igen och allt börjar spira och gro igen...

Tror minsann jag ska besöka en frösida på nätet i helgen=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar