onsdag 11 november 2009

Jag vill sova..

Om någon tycker att jag är lite disträ, ofukuserad eller frånvarande- så har ni alldeles rätt. Jag har nämligen drabbats av någon slags sömnstörning. Jag är trött, JÄTTETRÖTT, men kan ändå inte sova. Jag ligger vaken halva natten och funderar, löser problem, vänder och vrider på mig.

I natt har jag tex flyttat hela vårt lager på jobbet. Till saken hör att vi delvis ska byta lokaler i dec-jan. Tydligen har det här gnagt i mitt inre, för jag har inte funderat över det på dagtid. Men så när man väl ligger nedbäddad i sängen och det drar i ögonlocken, så kommer tankarna.

Jag har en teori om vad detta beror på. Jag har dragit ner på träningen de senaste veckorna, och jag TROR att kroppen vill ha mer att göra. Mitt sinne är rastlöst...

Så nu ska mina sömnlösa nätter botas med en mer normal träningsdos, så kanske jag kan sussa gott i fortsättningen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar