onsdag 18 november 2009

Hälsotemat fortsätter..

Idag med Spenatsoppa med ägghalvor, och till efterrätt en goood Smoothie med Vaniljyoghurt mixad med melon, jordgubbar, passionsfrukt, kiwi och banan. Jag har gett mig tusan på att jag INTE ska få den fruktade influensan och jag ska göra vad jag kan för att "mota Olle i grind"...

För övrigt har jag tagit mig egentid och varit och tränat Body Balance. Idag var det ett medley pass, med de bästa låtarna och övningarna från året som gått. Riktigt kul och en härlig utmaning. Kroppen har en förmåga att glömma fort, så det var nyttigt att få röra på en del otränade muskler igen!

Imorgon blir det packning för hela slanten, då hela familjen drar till Leksand på fredag morgon och blir borta tills på fredag kväll. Victor ska spela hockey cup och har hela 8 matcher i helgen. Men han äter fortfarande penicillin och får nog stå tillbaks en del, och göra det han orkar.
Iallafall är det här en helg jag sett fram emot länge.

Vi har hyrt en mysig stuga på Leksandstrand som bla har en öppen spis. Så när det inte är hejarklacks dax i ishallen, så sitter jag antagligen framför brasan, kanske med ett glas vin, och några heminredningstidningar, och petar lite i en knastrande varm brasa och bara myyyser.

1 kommentar:

  1. MUMS, spenatsoppa med ägg... en av mina favoriter :-)

    SvaraRadera