torsdag 25 juni 2009

Vilken kväll...

När jag kom hem från jobbet var jag inte direkt på solskenshumör! Snarare svettig, trött och lite (eller ganska mycket)PMS:ig.
Då står Julia i dörren och är really pissed för att jag inte åker till vattenlandet på direkten med henne...Peter har varit på garagetaket hela dagen och var inte direkt jättesugen han heller...så jag försöker förklara att vi kan ta ett kvällsdopp i en sjö istället. Men NEJ DÅ!!! Ungen fortsätter att gnälla, och tillslut kommer tårarna på mig.
Jag bara ser berget med tvätt, alla saker överallt, och all skit på golven...Och så hon som bara inte är nöjd! Det bara rann över. Jag kunde inte rå för det. Tyckte verkligen skitsynd om mig själv.

Men jag tog mig i kragen!
Städat, tvättat, skällt lite på alla och druckit ett glas vin. Så nu mår jag faktiskt riktigt bra.
Hoppas den känslan fortsätter imorgon=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar