söndag 14 juni 2009

Sommartid...

har det visst blivit...var så länge sen jag skrev på bloggen, att jag nästan glömt bort den!

Sist jag skrev var det typ- påsk eller så...
Får lite påtryckningar från Madde på jobbet då och då att jag ska börja blogga, och jag har sagt att jag försökt, men att det blev typ två inlägg, & sen inget mer...Men nu ska jag verkligen försöka igen!!

Den här veckan har jag semester, ensam med barnen, så jag har ju all tid i världen att fundera på vad jag ska skriva om och ta en massa roliga bilder...

Så mina mål den här veckan blir att:
blogga en gång/dag
träna en gång/dag
hitta på nå´t kul med barnen varje dag


Idag har jag & barnen varit till Tennisklubben. Det var inskrivning till årets sommar tennisskola. Den pågår under mån-fredag under 3 veckor, och kostar faktiskt bara 400 kr. Tom Julia ville vara med. KUL att hon vågar sig på en bollsport!!! Dessutom tycker jag tycker att det är en vettig sysselsättning för dem bägge, nu när det är sommarlov.

Imorron är det Julias födelsedag och jag har en del att pyssla med nu när hon lagt sig- så, godnatt=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar