måndag 15 juni 2009

Julias 9:onde födelsedag...




Halsband och armband från Pearls for Girls




Rosa platt tång från OBH Nordica
Tyvärr har jag inte lärt mig hur ma får in bilderna på sin rätta plats, så just nu får de bli överst...


...har det varit idag, och jisses vad hon har längtat och varit nyfiken på sina presenter.

Jag Victor och Julias bästis -Clara, som sovit över smög upp tidigt imorse och väckte Julia med en mycket fin sång *host*. Sen blev det presentöppning på sängkanten. Jag kan verkligen intyga att ungen var nöjd!!

Av oss fick hon en platt tång, och ja, jag vet att formen på den är lite lustig..
men det var inget jag tänkte på förrän vi använde den i Julias hår...en rosa softshelljacka och nya örhängen blev det också.
Efter det blev det lite bakning och tårtdekorering. Tjejerna skötte sig utmärkt!

Mormor och min lillebror Marcus hälsade på under eftermiddagen och tog en tårtbit, och Claras mamma Ulrika kikade också in en stund. Av henne fick Julia de sötaste smycken jag sett...

Sen har kompisarna avlöst varandra under eftermiddagen. Och jag kan bara konstatera att det måste vara himmelriket att va 9 år och ha sommarlov!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar