tisdag 16 juni 2009

Poängfri dag?

Efter den här vårens hälsotävling på jobbet, där vi har levt eter att jaga poäng varje dag, så känns det som att jag har gjort samma sak på min semester genom att ha mål för varje dag...inte så bra kanske...?
Idag blir det iaf ingen träning. Musklerna ömmar efter det nya Body Pump passet igår- då jag tog i utav bara h-vete!
Inte hittar jag på någonting med barnen idag heller...men jag tror att de är rätt så nöjda ändå...
De fick nämligen den stora förmånen att få följa med sina kompisar och deras pappa (som jobbar på K-d största lekplats...)
De har inte kommit hem än, men det talades om bowling, glassätning och kurragömma på typ 2000 kvadrat lekplats, med rutchkanor, klätterställningar, studsmattor och massa annat kul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar