söndag 14 december 2014

Hos mamma

Som jag säkert nämnt tidigare så har jag prov nu till veckan och jag jagar lästimmar för fullt! 
Igår åkte jag hem till mamma och låste in mig på ett rum för att verkligen få några timmars sammanhängande plugg. 


Det är svårt att få ihop allt som ska läsas med en kvarts läsande här och där hemma mellan Olles sovstunder. Och just så här inför prov så undrar jag vad jag egentligen håller på med... Är det värt all den tid som det tar. Och efter lite funderande så är svaret alltid JA! Som min kloka farmor säger- "Kunskap är aldrig tung att bära"! 

Nog om det!
Igårkväll åkte vi hem till mamma och Kenneth igen tillsammans med syster m fam samt Noi och Björn. Vi var bjudna på god mat och bad i vedeldade tunnan. Mysigt och gott!
Dessutom var det första gången som både Olivia och Olle körde runt i gåstol samtidigt! Oj så roligt de tyckte att det var. Och oj vad vi fick passa hälsenor och   plocka undan saker som fjärrkontroller, dator, ljus mm. De små är som blodhundar och finns det något att pilla på så hittar nosar de upp det!




1 kommentar:

  1. Det va en jättemysig kväll och ha er hemma allihopa det gör vi om snart igen och ja badet va helt underbart.Olle o Olivia är sååååååååå Goa.Kram mamma

    SvaraRadera