fredag 1 oktober 2010

Bättre idag=)

Imorse när jag vaknade var febern och huvudvärken borta, vilket avgjorde dagens sysselsättning som blev - jobb! Skönt att få vara social igen!
Dock är halsen fortfarande tjock och lite grötig, vilket gör att jag får harkla upp mig innan jag svarar i telefon...

Det är marten i Sunne idag, och jag och Lena har fyndat lite garner på lunchen, samt köpt med några mumsiga munkar till em fikat.

Nu väntar ridskolan för Julia, och jag hoppas få se henne galoppera.
Efter det ska jag och Julia ha tjej kväll med Lena och Felicia och gå och se den nya showen som spelas på Selma. Den heter "Liket som visste för mycket". Grabbarna på jobbet var och såg den igår kväll, då de hade gen rep, och åsikterna var lite delade om hur den var...

Peter och Victor åker till Grästorp på hockey cup idag och kommer hem imorgon kväll. Det betyder att vi brudar har huset för oss själva...vad vi ska hitta på vet jag inte riktigt, men jag gissar att det handlar mycket om att ligga i soffan och chilla med bra filmer och mycket godis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar