torsdag 18 juni 2009

Tränade jag idag då?

Ja, det gjorde jag faktiskt...Danceaerobics, som är så KUL!!!
Egentligen skulle jag inte eftersom jag tog två pass igår, men det är bara varannan vecka som det är danspass, så jag orkade helt enkelt inte låta bli=)

Victor var med för han ville kolla vad jag egentligen gör där, och hur man tränar, men han träffade en kompis som badade i poolen, och hans mamma som jobbar där fixade fram ett par badbrallor, så honom såg jag inte röken av förrän passet var slut.

En liten bidragande orsak till dagens pass var att jag "råkade" snubbla över nya träningskläder idag i Karlstad, när vi köpte tennisracket till Victor. Och de var ju tvugna att testas in reality...
En illgrön top från Nike, med inbyggd träningsbehå (jätteskönt), och ett par svarta trekvarts byxor från Puma.
Så nu kan jag räkna in 4 pass på 4 dagar. Det är jag stolt över=)