lördag 27 juni 2009

Sköna helg

Vattenland,
det har varit vårt andra hem den här helgen. Och så mycket bättre än vi haft det kan man knappast ha det.
Vi har åkt en massa roliga rutch kanor tillsammans och verkligen haft KUL! En del vändor har det blivit i Lazy River också
En så´n här skön vy hade från "vårt" ställe i parken. Ja, ni hör- jag har redan gjort mig rejält hemmastadd där och fått ett favvoställe. Många andra föräldrar från fotbollen och ishockeyn ligger också där, så man har alltid någon att svallra med. Eller byta tidning för all del=)



En tur till hantverksmässan i Brunskog blev det på min födelsedag i söndags. Det var VARMT där. Så varmt att vi snabbt kollade över allt och sen åkte hem. Men en fika hann vi med iallafall.

Här är min kära mor och hennes syster.

Jag och Julia har fikapaus


Världens bästa målis...

Victor har varit med i Vattenland cup under helgen.
Han har stått i mål i flera matcher. Och klarat uppgiften galant! Han har fått SÅ mycket beröm, både av oss- och av andra föräldrar. Tom av sådana föräldrar som inte tar så lätt på det här att det är en sport, utan DÖDLIGT ALLVAR. Så jag antar att de var nöjda på riktigt!
Grabbarna har verkligen fått kämpa. Det har varit över 30 grader varmt på alla matcher och planerna har inte direkt nå´n skugga. Alla lag de mött har inte spelat fair heller. Men "våra" killar har inte hängt läpp för det, utan bara kämpat på.


Victor i mål. Tyvärr har linsen blivit smutsig, därav den luddiga bilden





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar