onsdag 17 juni 2009

Inget sofflock idag heller...

Full fart har det vart idag.

Gräsmattan har blivit friserad av mig & Julia, och så har jag städat. Flyttat runt en massa blommor och så klart det obligatoriska PLOCKAT EFTER BARNEN. Aaarghh. Det gör mig vansinnig att de slänger sina grejer överallt!

Nu börjar jag bli lite negativ och irriterad på att gå hemma med dem, och alla deras kompisar (som för övrigt hade ätit upp min middag), så imorron flyr vi ner till Karlstad och tar en dag för oss själva=)

Idag har jag tränat Body Pump 70 igen. Efter det tog jag ett pass men "nya" Body Balance 45, som jag inte alls yckte var lika bra som 44:an. Inte lika bra musik, och inte lika bra & flytande rörelser. Andningen satt inte heller som den skulle. Men man kanske ska prova några gånger till innan man sågar det...

Ikväll har vi "hjälpt" våra grannar att elda. De hade en stor risög på tomten som de inte fick uppeldad på Valborg.
Peter som är halvpyro erbjöd sig att hjälpa till, och efter sisådär 5 försök, och 4 vändor hem efter papper, bensin och tillslut en stor säck med smörjoljade papper så tog det sig.
Riktigt mysigt var det att stå där i skogen och bli riktigt värmd av lågorna.


Jan Romoth, våran granne , skickade vi upp mitt i brasan.
Blev ganska varmt under fötterna innan han tog sig ner igen.


Eldargänget