onsdag 21 december 2011

Hallå där:)



Nu är jag tillbaks efter att ha stökat klart det mesta inför julen.
Jag tror jag har allt under kontroll:)
Alla klappar är köpta, julgodiset bakat tillsammans med Ronny och Lena i helgen, handlingslistan är skriven inför all julmat som ska handlas, och i år tänker jag undvika hysterin som råder i mataffären dagarna för jul, genom att skicka dit Peter. Hehe.

Jag kan faktiskt få små panikångestattacker när det blir alldeles för mycket folk runt omkring mig Därför får han gå.
Själv tänker jag ägna mig åt att snygga till lite hemma ikväll, för imorgon kommer min goa farmor till oss, och då vill jag inte ha en massa "måsten", utan tänker bara ha det myyysigt med henne.



Och jag vet en till som kommer att vifta lite extra på svansen när farmor kommer hem....:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar