fredag 30 december 2011

Annandagen

På annandagen var vi hembjudna till mamma på middag och bad i deras vedeldade tunna.

Extra kul var att min nya kusin-lilla Leah också var där. Det är min mammas lillebror, alltså min morbror som fick barn i Augusti i år, och det var första gången jag träffade den lilla sötnosen.
Hon hade sovit i bilen på väg till mamma, och när hon vaknade i sin barnstol i köket så stog det typ 15 pers och tittade på henne.
Inte undra på att hon såg lite förskräckt ut....

Malin och Leah








Ett riktigt charmtroll:)

Farmor, Peter och morbror Perra i mammas kök

Dagen till ära hade Peter bakat egna baguetter.

Och jag bidrog med en laxpaj eftersom vi hade lite knytis.


Och mamma hade gjort en STOR kalkon.

För att mildra matkoman satt jag i badet hela två timmar! Riktigt skönt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar