söndag 5 juli 2015

Hej från nya boendet

Är ni nyfikna på hur jag har det kanske...?
Då ska jag tala om att de senaste dagarna varit lite hysteriska med allt vad en flytt innebär. Lägg till en ettåring som är och rotar runt i precis ALLT så förstår ni hur galet rotigt jag haft det...
Men i det stora hela så har allt gått bra, de flesta sakerna är på plats och jag trivs redan nu så otroligt bra! Lägenheten är så otroligt fin och mina saker passar perfekt!
Bilder inifrån lägenheten får ni lite senare, men nu får ni se Olles premiärdopp i bebispoolen och nya badbrallorna som han fick när han fyllde ett år. 

Jag vill passa på att tacka min moster Anna Karin som ställt upp och hjälpt mig så fint med Olle och som kommit med gofika, och hennes Lasse som hjälpt mig skruva upp några stora saker. Och ett stort tack till Kenneth, Peter och Victor för att ni bärt, bärt och bärt...
Men som sagt- här kommer bilderna från min nya trädgård!







Den trötta mamman tar sig en kaffe i skuggan under tiden:)








3 kommentarer:

  1. Va fint du bor nu! Du kommer att trivas bra där! Ha en skön sommar! Kram JM

    SvaraRadera
  2. Verkar va en fin lägenhet o du har ju fått välja tapeter mm så det blir säkert jättefint. Ovant förstås men så bra att det känns bra. Å Olle får en liten granne på nedre våningen som tokgillar hockey så det blir ju också bra :) Kram på er! // Ida

    SvaraRadera
  3. Nya grannen kommer nog löra Olle spela fotboll innan sommaren är slut:) det är fotboll från morgon till kväll här på gården:)

    SvaraRadera