lördag 11 juli 2015

Hallå hallå bloggen

Den här veckan har jag verkligen gått in för att få allt iordning i lägenheten. Jag har fått upp gardiner, kopplat in TVn  och skruvat upp lite hyllor i förvarings utrymmen och börjat boa in mig ordentligt. Jag kan inte säga annat än att jag redan stortrivs! Eftersom allt börjar bli klart ska jag snart ta lite kort så ni också får se hur det blir! 
Samtidigt har  vi tömt det sista i huset, och ett tag kändes det som om det aldrig skulle ta slut på saker att slänga och sortera, men nu tillslut är det överlämnat till de nya ägarna. 
Som jag gruvat mig för denna flytt, och nu när det är klart känns det som en stor lättnad!

Idag har Olle och jag skjutsat Victor till sommarjobbet på Tossebergsklätten där han hjälper till i köket, serverar, skopar glass och diskar. 
Vi blev bjudna på en kaffekopp och äppelpaj- smakade gott i solskenet:)




Och just nu när jag skriver så sitter Olle och gräver i lilla sandlådan på framsidan av vårt hus och jag passar på att få 10 minuters egentid.

 Det gäller att fånga de där små stunderna när han väl sitter still, för det mina vänner är det inte ofta han gör:)


Hoppas ni får en fin dag i solen!

7 kommentarer:

  1. Vilken goding, med ett så underbart leende! Skönt att höra att du trivs och att ett kapitel i livet är avslutat. Nu börjar något nytt och det bästa är att en aldrig vet vad som komma skall.
    Vi har också sålt vårt hus men överlämnandet sker i nov. Den stora kåken blir ett radhus och än så länge bor tjejerna hemma, men Malin har en fot utanför. Vår Lia fick 7! valpar i torsdags. Det är Humlebyns kennel som har henne och vi är fodervärdar, så Lia och valparna är i Lindome, tyvärr.
    Soliga hälsningar från oss!

    SvaraRadera
  2. Halloj. Hoppas att allt är bra. Saknar dig på din blogg!

    SvaraRadera
  3. Hej saknar också din fina blogg kram

    SvaraRadera
  4. Hej jag saknar också dina inlägg, hoppas allt är bra med er!/JM

    SvaraRadera
  5. Vart tog bloggen vägen?

    SvaraRadera
  6. Hej damen, var blev skrivandet av? Har berörts mycket av vad du och dina anhöriga gått igenom.

    Hälsn. Roy L

    SvaraRadera
  7. Hej! Saknar din fina blogg. Hoppas allt är bra med dig och att du skriver snart igen.

    Hälsningar Louise

    SvaraRadera