onsdag 18 mars 2015

Ny färg!

Igår var jag hos frissan läääänge och blev riktigt ompysslad:)
Jag ville få bort det mörka hårda som blivit efter alla år med olika färger och istället försöka få fram mer av min naturliga egna färg. Jag har färgat mig i 20 år och nu tycker jag att det får vara slut med det.
Emelie på hårstudion började med att sakta sakta bleka ur alla gamla färgpigment. Det tog nästan 2 timmar. Sen färgade hon in askblonda toner i olika nyanser och så några slingor på det. Totalt 4 olika färger. Tanken är att min egna färg nu ska få komma ut och bli "ett" med den här nya ljusare tonen.

Före...

Under tiden...


Och så här blev det...



Känns lite ovant än, men jag är nöjd med resultatet:)

5 kommentarer:

  1. Kia(ängeln Simons mamma)18 mars, 2015

    Så fin din frisyr och färg blev....det är viktigt att pyssla om sig själv när man har det jobbigt.Förlusten av ett älskat barn,en ny krabat som kräver sitt och en tonåring hemma gör ju att energi och krafter behövs.Även en "bra" separation är ändå en "sorg"Kram Kia

    SvaraRadera
  2. Du blev Jättesnygg min kära dotter.Och jag fick ju vara med guld klimpen Olle han är underbar.Kram mamma

    SvaraRadera
  3. Emma zetterlund18 mars, 2015

    Wow!! Jättesnyggt Maria☺️

    SvaraRadera
  4. Så snyggt��

    SvaraRadera
  5. Supersnyggt Maria, kul med lite förändring när du varit rätt mörk länge också. :-) Ska bli roligt att se det på riktigt imorgon :-)

    SvaraRadera