söndag 15 mars 2015

Energisk helg...

Som vi hållit på och fejjat här hemma i helgen! Krattat och rensat i trädgården, målat, sorterat både inne och ute! Skönt men lite väl intensivt. Jag är helt slut, men det var nödvändigt att få det gjort nu när vi båda var hemma. Visningen av huset närmar sig och jag vill så gärna att det ska bli bra! 
När Olle är vaken är det svårt att vara ute och grejja. Små korta stunder kan han sitta i kärran och titta på, men sen vill han pyssla med annat.
Han är förresten på väg att gå nu. Tar några steg mellan oss själv, bara lite balans som behövs innan han är redo! Blandade känslor... Känns som om han kommer springa ifrån mig. 

Tack för det ni skriver! Det är en jobbig tid, och mina nerver sitter ofta utanpå skinnet. Det går fort mellan skratt och gråt, men jag gör mitt bästa för att hålla ihop och orka. Jag hoppas allt snart ska lugna ner sig lite så jag känner balansen i livet igen.
Kram


3 kommentarer:

  1. Vad enkelt det vore om man kunde packa ner känslorna i en flyttkartong så var det färdigt sen, men nej, detta tar tid och ork. Trist att ni glidit isär, men en sak är säker, livet fortsätter hur som helst. Minst en timme i veckan för egen tid, se till att få det till yoga eller en skön skogspromenad.
    Kramisar!

    SvaraRadera
  2. Bamsekram! :) /Anna-Karin L.

    SvaraRadera
  3. Men åh Maria <3 Så tråkigt, men detta är livet och det gäller att finna nya vägar när det blir återvändsgränd. Ses på spa! Kram Lotta

    SvaraRadera