torsdag 27 februari 2014

Summering....


Det händer inte så värst mycket när man går hemma och är krasslig och därför har det heller inte blivit något bloggande senaste dagarna.

Men några saker har vi iallafall gjort.
I tisdags var jag till barnmorskan. Allt såg bra ut, blodtryck, bebis hjärtljud mm. Magen hade dock avvikit lite från sin växtkurva och den mest troliga orsaken är att bebisen sjunkit ner mer i bäckenet och är på väg att fixera sig. Även denna gång kunde hon känna huvudet i bäckenet men det var fortfarande ruckbart. 

Victor följde med mig som sällskap vilket kändes riktigt mysigt, och jag tror han tyckte desamma om att få höra lillebrors hjärtljud:)

Idag fick jag en present på jobbet av kollegan Catharina. Hon var i USA för inte så länge sen och kunde inte motstå att köpa med dessa sötisar...


Äkta Converse i storlek 19... Pyttesmå och hur söta som helst! 

Dagen fortsatte med presenter för när jag kom hem från jobbet låg ett tjockt brev i lådan från min snälla farmor i Finspång.
Hon hade stickat ett set med sockor/tröja/ mössa. 

Den här bebisen börjar bli väldigt välekiperad:)

Hur mår vi då? Jorå, det är faktiskt lite bättre även om vi inte är 100 bra. Vi hostar fortfarande och alla krafter är inte tillbaks men det värsta är nog över.

Idag tog jag mig till jobbet för första gången på dryga veckan och imorgon gör jag allra sista jobbdagen. Känns helt overkligt och det har inte smält in än att jag ska vara hemma så länge. Men skönt ska det bli!






2 kommentarer:

  1. Vilka fina converse och farmors tröja och mössa och sockor är också snyggt.Skönt för dig att gå på ledighet nu,vila dig och vill ni ha hjälp med något så hör av er.Ha en fin helg.Kram mamma

    SvaraRadera
  2. Ja, vi i Deje önskar er också en skön helg, många kramar till er från
    Ull och Sven

    SvaraRadera