lördag 29 november 2014

En liten fredagshälsning...

Tittar bara in lite snabbt nu såhär när fredan håller på att bli lördag... Ligger i sängen och ska strax sova, men ville bara säga hej och tala om att jag lever:)
Det har blivit ännu en vecka utan några inlägg,( jag har lite dåligt samvete för jag ser ju att ni är många som läser!) men så får det helt enkelt bli ibland. Jag är inte världens roligaste människa just nu ska gudarna veta, och jag lägger den energi jag har på att vara en så bra mamma som jag bara kan, och så på skolan. Den här veckan har vi dessutom julpyntat en del härhemma vilket känns mysigt. Ska visa er mer imorgon.
Dagens bild får bli på Olle som suttit i kundvagn för allra första gången! 




Han börjar bli stora killen och pratar ( sitt egna språk) och skrattar och ler mot alla som ger honom lite uppmärksamhet. 
Älskade lilla plutt!

Nu önskar jag er alla en fin start på helgen!

4 kommentarer:

  1. Jaa han var så duktig så att sitta där o va gullig! Ha en trevlig helg på er. Kram Ida

    SvaraRadera
  2. Trevlig helg! Mys och må gott.
    Kramar /Anna-Karin L.

    SvaraRadera
  3. Ja, Olle så duktig du är. Ja Maria jag förstår dig, jag känner mig heller inte så rolig
    har dock pyntat litet, satt upp ljusstakar och andra gardiner i köket och en ny
    plastmatta i svart och vitt som Kia köpte åt mig på Inne på Haga i Karlstad.
    Stora kramar till er alla från Ulla

    SvaraRadera
  4. Så bra Ulla att du hittade en matta tillslut. Jag har kikat efter en likadan som jag köpte i våras, men hittar faktiskt ingen. Jag kanske köpte den sista...?
    Kram på dig!

    SvaraRadera