fredag 3 december 2010

Har jag sagt...

...att jag har världens finaste barn?
Inte, då gör jag det nu!

Så säger väl alla mammor och pappor om just sina barn... Men jag vill bara tala om, för hela världen, och er som läser att jag tycker jag har de finaste små kottar man kan tänka sig.

Och jag älskar dem alldeles speciellt mycket för att de står ut med sin ibland lite tossiga mamma som...

Alltid har bråttom på morgonen.

Alltid kommer några minuter försent.

Kan vara lite lätt stressad ibland när de försöker förklara något invecklat som tar lite tid.

tränar så att middagen blir liiiite sent serverad ibland.

ibland får kramsjukan och bara måste kramas, fast det är SÅ pinsamt.

Det är ofta när de lagt sig på kvällarna som det kommer över mig vilken skatt jag egentligen har... När det äntligen blir alldeles tyst runt mig så kan jag sakna deras eviga kiv och retande sinsemellan. Då tassar jag in på deras rum och snoosar lite på dem, och ger dem en extra puss och känner att hjärtat nästan svämmar över av hur mycket jag älskar dem.


Det ska bli så skönt att få "bara" vara tillsammans i två veckor, och ha semsester på riktigt. Uppleva riktig kvalitets tid tillsammans hela familjen. Bara vara, som är så svårt när man är mitt i vardagen, hemma.

Lite bilder på kottarna<3







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar