torsdag 2 juni 2011

Och så här blev det tillslut...

Nu hade jag tänkt bjuda på typ 100 bilder från vårt växthus projekt som har hållt på sååå länge. Men nu är det klart. det enda som återstår är att så lite gräsfrön.

Och vi är SÅ nöjda. Det känns som en riktig oas att få gå ut och sätta sig i växthuset varje kväll. Se hur alla plantor växer så det knakar. För det gör det verkligen!
Men så strular uppladdningen med bilder, och varje bild tar 5 minuter att lägga upp, så ni får nöja er med ett fåtal bilder så länge...



Här är han...min duktiga Peter som har jabbat SÅ hårt för att allt ska bli klart.





Gurkor...







Jag har haft en period när jag varit totalt osocial på nätet. Jag har inte bloggat. Knappt varit på Facebook, och inte läst några bloggar alls. Det har varit så många andra saker att göra varje dag, inte minst med växthuset , och så har nya jobbet vissa dagar sugit musten ur mig. Då har jag valt att träna eller pyssla i trädgården på kvällarna istället.
Men nu är jag tillbaks, och jag är riktigt sugen på att blogga igen:)
Jag lovar att visa resten av bilderna från växthuset när bilduppladdningen går lite fortare.

Nej nu är det dax att packa. Eftersom det är långledigt den här helgen så passar vi på att åka till min farmor i Östergötland och hälsar på henne i några dagar.

2 kommentarer:

  1. Jättefint växthus, ja, även runt växthuset har ni ju piffat till. Ha det gott hos farmor!

    SvaraRadera
  2. MEN GUD VAD FINT OCH MYSIGT NI HAR. VILKEN OAS. ÄNTLIGEN FUNKAR DATAN HÄR HEMMA.TACK FÖR ALLA PLANTOR VI FÅTT AV DIG MARIA DOM VÄXER SÅ DET KNAKAR. UNDERBART VÄDER VI HAR. DET BLIR EN KANOTTUR I RANSJÖN IMORGON OCH GRILLNING DÄR.

    HÄLSA FARMOR SÅ GOTT FRÅN MIG. KRAM MAMMA

    SvaraRadera